KONTAKT

Comedy Duo KLISCHEE

c/o Deubelbeiss

Burgenrain 2

5213 Villnachern / AG

+41 76 335 66 99

info@klischee.ch

SOCIAL MEDIA

  • Instagram - White Circle
  • YouTube - White Circle
  • Facebook - White Circle
  • LinkedIn - White Circle

NEWSLETTER ANMELDEN

Abonnieren Sie den Klischee-Newsletter für

Tourtermine, News, Aktionen und Lustiges...

SERVICE

GÄSTEBUCH

Daniel & Ursula

Tue, 17 October 2017 15:26:36 +0000

Liebe Linda, lieber Raphael Die Oktoberfest-Geburtstag-Party von Ursula wird bei allen 120 Gästen mit " die besten Party die Sie je erlebt haben" betitelt. Ihr zwei habt zu diesem Kompliment an uns einen riesen grossen Teil beigetragen !! Die Lachmuskeln der Gäste wurden strapaziert und jeder sah in eurem Aufritt sehr viel Ähnlichkeiten mit dem was bei sich zu Hause abgeht...--)) Einfach "Hammer" ... Ihr habt das Ziel des Festes voll getroffen - einfach mal wieder unkompliziert Lachen, Tanzen, Festen und ein Gaudi haben.... Schön dass wir Euch kennen lernen durften und wir sind sicher ..... auf bald mal wieder. Herzliche Grüsse Daniel & Ursula                 

 

NEUE AARGAUER BANK AG - Region Aarau

Fri, 16 September 2016 14:13:55 +0000

Liebes Kabarett Klischee Herzlichen Dank für euren tollen Auftritt an unserem Mitarbeiter-Anlass. Mit viel Charme und Humor habt ihr unser Fest perfekt gemacht. Wir haben uns köstlich amüsiert und jeder von uns hat sich in euren Dialogen wiedererkannt. Raus aus dem Alltag, rein in eine Vorstellung von Kabarett Klischee – einfach nur empfehlenswert! Die Lachmuskulatur wird garantiert trainiert :-) Ihr habt uns begeistert! DANKE! Eure NEUE AARGAUER BANK AG, Region Aarau             

 

Ueli Stössel

Fri, 20 May 2016 04:56:01 +0000

Besten Dank für den tollen Vortrag gestern Abend an der AGVS GV des Kanton Aargau.

Bin seit 30 Jahren verheiratet -:)     

 

Andrea

Wed, 25 November 2015 09:35:49 +0000

Wünsche Euch viel Erfolg und sende Euch liebe Grüsse Andrea            

 

Beni Egloff

Sat, 5 September 2015 21:16:01 +0000

Cool, das ihr am Swiss Comedy Award Finale sind! Mer druckt euch jetzt scho de Duume und ihr hättits sehr verdienet! Go for it!        

 

Georg Lerf

Sat, 7 March 2015 21:51:16 +0000

Der Auftritt im O in Spiez war Hammer, vielen Dank    

 

Robbie martinez

Sat, 10 January 2015 22:29:52 +0000

Kabarett klischee ier seid die BESTEEENNN!!!! War heute bei euer show hier in stetten und HAMMER GEWESEN !!!!!!!!!

 

Susanne Gross

Wed, 10 December 2014 09:29:15 +0000

Ich möchte mich nochmals ganz herzlich bei euch für den so tollen Abend, welchen ihr uns beschert habt, bedanken! Es ist nur supergutes Feedback zu mir gekommen! Ich freue mich auf ein Wiedersehen! Herzliche Grüsse Susanne Gross

 

Antonia Kühn

Tue, 9 December 2014 10:52:23 +0000

Sali zäme, be en wohle gsi eu go luege!!! Ech hamech wegschmesse vor lache - danke för de obe!!! Ehr send de wahnsinn!!! Greez Toni

 

samira

Sun, 30 November 2014 11:34:33 +0000

Hammermässig cooler Auftritt am Polyball! Ihr seid super! Weiter so!

 

Claudia Zollinger

Mon, 29 September 2014 21:03:00 +0000

So erfrischend eure Show, habe Tränen gelacht, einfach super! :-)

                 

Haudenschild Claudia & René

Wed, 1 January 2014 15:38:54 +0000

Hallo zusammen waren gestern in Zofingen! Es war toll macht weiter so!!!!!! Kommen wieder¨!! Gruss Claudia& René

 

Hofmann Verena

Fri, 1 November 2013 21:29:53 +0000

War ein sehr lustiger und amüsanter Abend in Gontenschwil! Super!    

 

Brunner Katharina

Tue, 8 October 2013 09:45:41 +0000

Wir haben euch am Wochenende im Ohlala gesehen und waren von der Show und von euch begeistert! Macht weiter so und wir freuen uns, euch bald einen ganzen Abend lang zu sehen!!!

                 

Wallimann Monika

Wed, 28 August 2013 16:45:46 +0000

Danke vielmal für den lustigen Abend gestern in Alpnach. Meine Tochter und ich fanden euch sehr lustig und ein grosses Kompliment für eure Gesangseinlagen.

 

angelika

Sat, 27 April 2013 23:49:59 +0000

Einfach HAMMER! Nach der heutigen Vorstellung im Casino Herisau bin ich total entspannt nach Hause und werde mich nun nie mehr über die Macken meines wehrten Gatten ärgern - sondern einfach darüber Lachen :) Schade gabs euch nicht schon vor dreissig Jahren, das hätte mir einiges erspart! Und meinen Freundinnen auch - welche ich allesamt an Euren nächsten Auftritt schleppen werde - man muss euch einfach gesehen haben, sonst verpasst man wirklich was!!! Bis bald, wir sehen uns im Turbinen Theater. Alles Liebe und weiter so, ihr macht das so toll! Angelika Weiler

 

Nicole K.

Sat, 30 March 2013 13:04:27 +0000

Hoi zähme! Ich bin eher zufällig bei euch im Kurtheater gelandet (Hab die coolen Plakate in der Stadt Baden gesehen...) und ihr habt mich (und meinen Freund) mit "Doppelzimmer" echt vom Sockel gehauen! Ich habe im letzten Jahr einiges gesehen (Divertimento, Lapsus, Usus & Nadeschkin...), aber was ihr auf die Bühne zaubert, echt grosses Kino: frech, unverbraucht, mit vielen Überraschungen und voller Energie! Und mit einer riesen Lachgarantie... Ich bin überzeugt, wir werden noch gaaaaanz viel von euch hören und sehen! Machid`s guet und weiter soooo! Nicole

 

davide

Fri, 29 March 2013 15:26:46 +0000

sali zäme Ig ha öi im chäfigtorm zbern gseh u i ha eifach weue säge, ds dir ds supper möchid u is secher wieder chome go luege, weiss nani velech sogar scho nägschter monet wes klappet.. - weiter machen!! ä fan vo üch, davide

 

Heöen Dietsche

Sat, 2 March 2013 23:00:16 +0000

...war toll heute Abend in Baden ...welches Lied von Gölä habt Ihr gesungen Flügu? Gruss Helen                 

 

Fam. Pfeuti

Sat, 2 March 2013 05:59:31 +0000

Mir freued eus riiiesig uf hüt Abig und wünsched "toi toi toi" ! Herzlich! Béa, Marco, Sara & Jasmin

 

Baumgartner Stefan

Thu, 28 February 2013 08:32:58 +0000

Hallo zäme Wir hatten gestern Abend das Vergnügen, Euren Auftritt im Möbelhaus Lehmann zu geniessen. Wir haben uns köstlich amüsiert. Es gab tatsächlich Scenen wo meine Frau und ich uns wieder erkannt haben..... Danke für den lustigen Abend. Für die Zukunft wünschen wir Euch viel Erfolg. Gruss Patricia und Stefan      

 

Sandra

Fri, 22 February 2013 08:44:26 +0000

Hoi Linda und Raphi Cooli nöii Homepage :-) - gfaut mer. Mer gseh üs ar Premiere in Bade. Fröi mi. Gruss Sandra

 

Ciril

Tue, 19 February 2013 13:26:26 +0000

Hey Linda und Raphi Schöni neui Homepage hender do! Top glunge!! Liebe Gruess Ciril 

 

Jessica

Tue, 27 November 2012 11:25:47 +0000

..hallo zäme, ich han am letschte fritig euch gseh in dr Kartause Ittingen und ihr sind zwei extrem luschtigi Comediens! Ich han mich gschüttlet vor Lache - vorallem bim Garteschluch hani mich nüme chöne hebe! :D Möchet witer eso, möcht eich umbedingt wiedermal goge luege! Grüess Jessica              

 

Grendelmeier Madeleine

Mon, 19 November 2012 13:52:27 +0000

Liäbi Linda und liäbe Raphael, herzliche Dank für eue glungeni Uftritt a euisem Firmeevent vom letschte Samschig i de Spedition in Bade! S'Echo vo euisne Lüt isch mega! Mir wärdet am 2.3.2013 a euere Premiere vom neue Programm imir wärdet am 2.3.2013 a euere Premiere vom neue Programm im Kurtheater Bade mit debi si! Freuet euis und wünschet eui bis dänn e tolli Zyt. Herzlichi Grüess Madeleine     

 

Bettina Robertson

Sat, 27 October 2012 13:58:30 +0000

Ein Riesenkompliment an die beiden Künstler! Wir waren gestern im weissen Wind und haben gebrüllt vor Lachen! Witzig, originell, immer unterhaltsam, man muss aufpassen, dass man keinen versteckten Witz verpasst. Sehr erfrischend, auch die Sing- und Tanzanlagen. Beide Talente wirken total locker. Danke für einen tollen Abend!

 

Christine Hafner

Fri, 5 October 2012 23:15:27 +0000

Heute Abend war ich im Weissen Wind mit 9 Hühner so heisst unsere Fasnachtsgesellschaft, damit keine falschen Gedanken aufkommen!!!? Wir waren alle sehr begeistert!!! Ab und zu ein deja vu Wir freuen uns schon auf Euer neues Programm. Es ist gar nicht üblich den Enthusiasmus und die Begeisterung die Ihr auf die Bühne bringt. Danke, danke, danke

 

wirth bruno a.

Sun, 18 March 2012 17:26:49 +0000

Liebe Linda C., lieber Raphi, Ihr wart suuuper heute. Wir, die KulturKommission Wolfwil und die weit über 100 Besucherinnen und Besucher, haben eine hervorragende Performance von Euch beim heutigen sonntäglichen KulturApéro erhalten. Die stehende Ovation aller Leute hat es Euch gezeigt: wunderbar , humorvoll und aus dem Leben gegriffen. Gratulation dazu. Viel Erfolg auf dem weiteren Bühnenweg. Wolfwil kann jedem Veranstalter nur empfehlen, Euch zu engagieren. Lieben Gruss aus dem Bäsebinderdorf Wolfwil

 

Valentin Hilfiker

Tue, 31 January 2012 11:14:25 +0000

Am Samstag,28.Januar 2012 in der Bossartschüür in Windisch. Der Anlass war bis zum letzten Platz ausgebucht. Die Besucher hatten einen sehr guten Riecher, denn der Text in der Einladung hält, was er verspricht. Liebe Linda und lieber Raphael, ihr habt die Fähigkeiten, euch zwischen den bekanntesten Kabarettkünstlern zu platzieren. Ihr stärkt unser Programm mit Qualität, was wir unseren Gästen immer wieder anbieten. Unsere Besucher vom Kulturkreis Windisch haben schon lange nicht mehr so ausgiebig gelacht. Herzlichen Dank für diesen unterhaltsamen Abend. Wir freuen uns auf ein Wiedersehen Kulturkreis Windisch, Valentin

 

Fürholz Martin + Eva

Mon, 30 January 2012 11:23:34 +0000

Wir haben die Vorstellung in Windisch gesehen. Und waren begeistert! Wir haben uns wohl noch nie besser amüsiert. Während anderthalb Stunden! Eure Vorstellung hat ein grosses Publikom verdient! Die Eltern der besten Freundin!

 

Silvia

Sun, 29 January 2012 14:47:03 +0000

Danke für den wunderbar-amüsanten Abend gestern! Ich kann euch versichern, ihr zwei, ihr werdet noch ganz gross rauskommen! Einfach weiter machen.. Liebe Grüsse

 

Carole Staub

Sun, 29 January 2012 13:55:18 +0000

Hey ihr Zwei Ich habe schon lange nicht mehr so gelacht wie gestern Abend in der Bossartschüür Windsch. Super witzige Gags und tolle Gesangseinlagen....einfach genial!! Ich werde euch auf jeden Fall weiterempfehlen und allenfalls für ein Geschäftsevent buchen. Macht so weiter !!         

 

Peter K.

Sun, 29 January 2012 00:02:27 +0000

Heute in Windisch Bossardschüür; ihr wart einfach grandios!! So was tolles hat die Gegend hier weit und breit schon lange nicht mehr gezeigt. Ich hätte sitzen bleiben können und mir das Theater mit euch gleich nochmals angeschaut. Erste Klasse was ihr den Zuschauern bietet! Ich werde sicher noch viel von euch hören und sehen.. also bis bald! Peter

 

simone

Thu, 19 January 2012 21:44:21 +0000

das neues valentins filmli von euch ist klasse - der hamma!!! ;) freue mich auf eure show auf der bühne!!! simi

 

Mirj

Mon, 28 November 2011 13:00:51 +0000

Liebi Linda, Danke namal viel mol für dini Iladig! D Moni und ich hend euche Uftritt am Samschtig sehr gnosse und mir hend eus köstlich amüsiert!Euches Programm isch sehr abwechsligsriich, meega witzig und euchi Klischees vo Maa und Frau sind so öppis vo uf e Punkt bracht! Eifach grossartig! Und es git eifach so viel Situatione, wo mer sich selber wieder erkennt und vo herze lache chan! Ich wünsche euch beidne vo härze alles gueti und zuekünftig grosse Erfolg! Ich glaube a euch! Kussi Mirj

 

Moni und Thomy

Sun, 27 November 2011 21:52:35 +0000

Mir hei jo sooo glachet am Samschtig in Suhr! Öii Beziehigschischte isch diräkt us em Läbe griffe und so träffend und witzig ufe Punkt brocht. Machet witer so... Moni und Thomy

 

Helen und Röbi Landis

Sun, 27 November 2011 17:01:09 +0000

Hoi zäme, Eure Beziehungskiste (am Sa 26.11.2011 in Suhr) war super. Wir haben uns königlich amüsiert. Eure Sketches und Mimik sind ganz grosse Klasse. Dass ihr so singen könnt, haben wir gar nicht gewusst. P.S. Wenn Du (Linda) bei Thomi so heulst wie im Cabaret, dann hat er keine Chance.... Vielen Dank Helen und Röbi

 

Sandra

Sat, 26 November 2011 23:18:08 +0000

Hey Hoi zäme Es isch eifach weder de Hammer gsi bi üch. Velle Dank för d'Iladig u de luschtig Obe, mer hend wedermol so richtig härzhaft chöne lache :-). Liebe Gruss Sandra

 

barbara und roland
Sat, 26 November 2011 21:44:46 +0000
vielen dank für den tollen abend, es hat einfach wider mal supper spass gemacht mit euch. vielen dank für alles LG barbara u roland

 

Kiwanis Kirchberg-Emme
Sat, 22 October 2011 11:25:55
21.10.2011, Lachen für einen guten Zweck, Saalbau Kirchberg, 20.15 Uhr, Showbeginn mit dem Kabarett Klischee! Wow! 330 Gäste sind begeistert! Danke Linda und Raphael! Das war sehr gut! Herzliche Grüsse und weiterhin ganz viel Erfolg! Kiwanis Club Kirchberg-Emmen

 

Norbert
Mon, 26 September 2011 17:30:23 +0000
Hallo Klischee Herzliches Danke für den Abend mit Euch! Es ist immer wieder erstaunlich, was mit einem geschieht, wenn man(n) auf zwei Künstler wie Ihr trifft. Für mich ging die Sonne auf und noch heute muss ich lachen wegen euren Sprüchen. Da habt ihr wirklich ein Meisterstück geschaffen - und diese Homepage setzt wahrlich den i-punkt. Einfach wahnsinnig toll! Ich werde wieder kommen! Euer Norbert

 

Lena b.
Sat, 17 September 2011 22:04:57 +0000
Hoi zäme Ich han euch vor zwei Wuche im "Wiisse Wind" gseh... ;) Zwei Stunde Unterhaltig pur und ich ha scho lang nöme so chöne lache. Ihr händ no gfehlt i eusere schwiizer Comedy-Wält und ich bin sicher, dass mer no vil vo euch wird ghöre! Und die wo euch nonig gseh händ: Die händ öpis verpasst!!! Wiiter so, händ Geduld und ich werde euch bestimmt nomol cho luege! Grüessli Lena

 

Uta Wahl
Fri, 2 September 2011 21:53:04 +0000
Hallo. Möchte Euch herzlich gratulieren zum Saisonstart im "Weisser Wind" in Zürich heute Abend. Super gsi ! Wünsch Euch weiterhin viel Erfolg und ein Publikum dass Euch Freude bringt.

Liebe Grüsse Sereina Konutgan und Uta Wahl

 

Natascha
Sun, 14 August 2011 15:30:24 +0000
Heey ihr zwei:) Danke namal viiiel mol für euchi überraschig vo gester :) es isch euch echt glunge! i ha mi riesig gfreut daser au hend chöne cho:) Freu mich eu bald weder z gseh! Machets guet und bis bald! ganz en liebe Gruess

 

Nadia
Wed, 3 August 2011 22:05:51 +0000
Hallo Raphael, Ich bin grad en Polterabig am organisiere und was gaebts bessers als de Abig mit Kabarett Klischee z'starte :-) Mir choemed am 2.Sept in Wisse Wind. Freu mi mega uf en lustige Abig. Ich finds s'zweite Mal sicher no besser. Liebe Gruess, Nadia

 

Olivia Ferrari
Sat, 9 April 2011 09:42:23 +0000
Hoi zämä S erst mal han ich euch am wiehnachtsesse vom dunschtig club gseh,wo de pablo euch organisiert het! Denn het min brüäder billette vo euch gunne und mir sind am dunnstig in züri s ganze programm go luege. Ich han definitiv zwenig papiernastüechli debi gha,han so müesse lache! Ihr sind eifach genial,danke!!!!!! Wünsch euch na vil Erfolg!

 

Frederic Hirschi
Thu, 7 April 2011 22:15:01 +0000
Die "Beziehungskiste" mit und von Linda Deubelbeiss und Raphael Oldani ist Kabarett der Extraklasse! Zwei Stunden Unterhaltung pur. Witzig, geistreich, humorvoll, gescheit, mit viel Esprit und grosser Schauspielkunst aufgeführt. Ein Feuerwerk der Wahrheiten aus dem Beziehungsalltag. Ein absolutes "must see" und (noch) Geheimtipp....!

 

Nicole Hangartner

Mon, 4 April 2011 12:53:55 +0000

Super Unterhaltung in Suhr vergangenen Samstag. Hat uns sehr sehr gut gefallen :-)

 

Jürg Meier

Wed, 23 March 2011 20:37:27 +0000

Hoi ex-Micheler Eine tolle Überraschung, ein bekanntes Gesicht auf diesen Wegen wieder zu sehen (facebook). Die Video-Ausschnitte machen Gluscht auf mehr. Mit liebem Gruss Jürg                 

 

Yvonne + Bernhard Frei

Sat, 19 March 2011 14:59:32 +0000

Liebes Kabarett Klischee Wir möchten Euch ganz herzlich zu Eurem supppper Aufritt im Sternensaal gratulieren,es war einfach genial. Wir haben uns extrem gut unterhalten. Macht weiter so. Liebe Grüsse Y. + B. Frei

 

Cyrill

Tue, 8 March 2011 00:13:49 +0000

Hoi ihr zwei "Zu Risiken und Nebenwirkungen fragen Sie den Arzt oder Apotheker...". Fast zweistündiges Sperrfeuer von tiefsinnigen und genialen Gags, mit unablässiger Frontalattacke auf die Lachmuskulatur.. "autsch!". Ich bin überrascht, begeistert, gar hingerissen von der Feinsinnigkeit in der Darstellung von doch so alltäglichen Situationen; berührend, weil auch eigenes Erleben enttarnend und mit einer gehörigen Prise Komik auf den Punkt gebracht. Das unglaubliche Tempo in der Szenenabfolge und im Wechsel der Charakteren ist berauschend, was von der enormen schauspielerischen Leistung getragen wird. Diese "Beziehungskiste" mutierte für mich zur "Highspeed-Seifenkiste" - plötzlich sitzt man mitten drin und kann sich der Faszination dieses Bühnenstücks nicht mehr entziehen. Gratulation! Am helvetischen Kulturhimmel ist ein Stern aufgegangen. Bravo! Am 03. März war ich ja in eurer Vorstellung und zwei Tage später sagte ich meinem Zwerchfell: "Du kannst dich jetzt mal entspannen.... es ist vorbei! :) Liebe Grüsse Cyrill

 

Ernst Meier

Fri, 11 February 2011 11:05:44 +0000

Wir waren am 10.2.in Bülach an der Vorstellung und wir waren total begeistert. Wir können nur allen Leuten empfehlen, sich diesen vergnügten Abend zu gönnen. Bettina und Ernst Meier, Bülach   

 

Nadine

Fri, 11 February 2011 07:07:23 +0000

Mega lässigi Show! Kommliment! ;) Het uh Spass gmacht

 

Judoka aus Leidenschaft

Fri, 24 December 2010 16:42:22 +0000

Liebi Linda, Liebe Raphi, Ich wönsche euch ganz schöni Wiehnachte! Erholed euch guet (wänn ehr ned bueched send) ond susch vell spass bem Frau Chrischtchindli ond Herr Wiehnachtsmaa spele :) ich hoff nöchscht Johr längst ergendwänn wedermol zom ne Hupf ed Beziehigscheschte... Alles Gueti ond liebe Gruess Ciril

 

seraina

Thu, 25 November 2010 21:57:42 +0000

grossartig!!           

 

Doris

Tue, 9 November 2010 06:01:04 +0000

Salü zäme! Herzliche Gratulation zu Eurem fantastischen Auftritt im Hirschen Lenzburg! Ihr wart einfach meeeeeeeegggggggggggaaaaaaa genial!!!Kompliment, habe schon lange nicht mehr so gelacht!!! Freue mich schon auf ein nächstes Mal, bin gespannt wo man Euch nächstes Jahr so antrifft. Macht weiter so! Herzliche Grüsse Doris

selina

Thu, 21 October 2010 20:31:26 +0000

euer aufritt im möbel hubacher war super! =) toll! macht weiter so!

 

agnes

Mon, 18 October 2010 18:10:27 +0000

hoi zäme! sisch auso wider mau de hammer gsi- technotussi und mr. loverlover inklusive!! :) liebs grüessli a.

 

Christine Humm-Wander

Sat, 16 October 2010 20:54:10 +0000

hat mir sehr gut gefallen und mich ertappt .war richtig erholsam. sorry ,dass ich nicht gewartet habe, mann und Kind haben mich gleich mit dem Auto mitnehmen wollen und der hund wartete schon 5 Stunden . Also macht weiter so! Bis ein anderes Mal big hug christine

 

Jennifer

Wed, 13 October 2010 21:50:45 +0000

liebi linda, liebe raphael ich cha chuum meh rede so heiser bini - und das, willi geschter im wiise wind eso viiel und härzlich ha chöne lache. ganz ganz, toll, würkli! und was schon mit kreide auf rotem tischtuch notiert, soll nun sein auch in pixeln festgehalten: 100, uf enere skala vo 1-10. linda, gib doch de eli s nöxt mal es paar flyer mit, damit i s cha umägä. wiiter so! jennifer

 

anki

Wed, 13 October 2010 08:39:09 +0000

s'war gestern echt supi! danke für den unterhaltsamen abend und weiterhin toitoitoi! hoffentlich bis bald mal wieder in deiner küche, linda!:) liebs grussi, anki

 

Judith

Wed, 13 October 2010 05:24:14 +0000

Geschter z'Abig im "Weisser Wind", ihr sind eifach nu dä hammer, ha scho lang nümmä ä so chönä lachä, vorallem au will ich mich gseh han :-)) Mached witer so. Judith

 

Nadia Spengler

Sat, 9 October 2010 15:15:02 +0000

Liebe Rafi, liebi Linda, Viele Dank für de schön theaterabig wo mir dank eu haend chöne gnüsse im wisse wind am 5.oktober 2010. es isch de hammer gsi. mir haend traene glacht. i vielne situatione gseht mer sich selber und mues drum no meh schmunzle. de gsang haett mich au total ueberzoge. ich chan mer sogar vorstelle nomal z'cho. a alli wos nonig gseh haend - sofort gah, ihr werdets ganz sicher noed bereue. wieterhin alles gueti. liebe gruess, nadia

 

Lino

Fri, 10 September 2010 17:03:35 +0000

Hallo linda C. ;-) Do bini wedr mol uf euchere homepage :-) Ächt cooli sach!! *daumen hooch* Macheds guet :-* gruess Lino

                 

Mirjam Susta

Sat, 4 September 2010 18:02:29 +0000

Hallo ihr Beiden Schicke euch ganz liebe Grüsse aus Bulgarien und viel Erfolg bei euren vielen Auftritten!! Grosse Umarmung, Mirj

 

Ella und Remo

Tue, 17 August 2010 09:37:23 +0000

Skihuetten-Fest in der Badi Obfelden, Sa.14.08.10 Es war einfach genial. wer Euch noch nicht gesehen hat, hat was verpasst. Euer Humor und Spontanitaet ist einfach super. Wir werden Euch wieder engagieren wenn Ihr ein neues Programm habt. Vorerst wuenschen wir Euch alles Gute und viel Erfolg. Ella und Remo

Ciril

Sat, 26 June 2010 14:13:17 +0000

Salü Zäme Ich ben jetzt offiziell arbeitslos bzw. full-time-judoka das heisst i han secher zemli glii weder mol zyt euches stück cho güxle freu mi jetzt scho! Liebe Gruess us Japan Ciril

 

barbara

Fri, 4 June 2010 22:19:58 +0000

hallo ihr zwei süssen der abend in olten mit euch war supper schön und es hat mich echt gefreuid als ich hörte das ihr nach olten kommt. ich hoffe euch hat es bei uns in olten gefallen. ich auf jedenfal heisse euch gerne herzlich wilkommen bei uns und wer weis, villeicht kommt ihr ja bald wider nach olten und dann rufe ich all meine kollegen an hir viele viele liebe grüsse von barbara

 

Alice und Alfred Koch

Thu, 6 May 2010 21:54:43 +0000

Liebes Klischee!.- Nun haben wir Euch auch im "Weissen Wind" in Zürich gesehen, und es war auch diesmal eine spannende Unterhaltung.--Es war nicht Spass um jeden Preis sondern fast eine "kleine Oberdorf Operette".-Die spontanen Reaktionen der Zuschauer und ihre Begeisterung haben gezeigt, dass sie genau diesen Humor mögen. Alice und Alfred Koch-Geissmann

 

Corina

Mon, 3 May 2010 09:56:05 +0000

Eui Beziehigskiste isch eifach de Hammer. Chan mer so richtig lache und es errinered eim würkli an Altag :-)I bin bereits scho zum 2. Mal eue Gast gsi und es lohnt sich uf all Fäll immer wieder. Mached wieter so. Liabs Grüassli Corina

 

s`Pfeuti`s

Fri, 23 April 2010 10:17:37 +0000

Egal wieviel Mann/Frau darüber schläft: Es hat sich mehr als gelohnt, der ComedyBühne "Weisser Wind" wieder einmal einen Besuch abzustatten und sich die "Beziehungskiste" zu Gemüte zu führen. Ein herzliches Dankeschön für die unterhaltsamen und gemütlichen Stunden. Bitte macht weiter so, unser Appetit nach mehr Klischee ist geweckt. Herzlich! Jasmin, Sara, Béa & Marco

 

Alice + Alfred Koch-Geissmann

Thu, 22 April 2010 21:16:20 +0000

Liebes Klischee:- Wir waren am 17.04.2010 bereits zum 2. Mal Euere Gäste. Fast wäre es im "Weissen Wind" zu einem dritten Mal gekommen.- Der brillanten und profimässigen Würdigung der Lista Office AG können wir uns anschliessen. Allerdings glauben wir, dass Ihr uns Zuschauern noch in sympathischer Weise einen Spiegel vorhalten wolltet nach dem Grundsatz "Erkenne dich selbst", wie es ja seinerzeit auch am Tempel des Apollon in Delphi zu lesen war. Vielleicht wolltet Ihr sogar angehenden Ehepaaren einen Wink mit auf den Weg geben. - Herzlichen Dank! Alice und Alfred Koch-Geissmann

                 

Andi

Thu, 22 April 2010 17:41:55 +0000

Hallo zäme, ganz gewissenhaft (wie vom Lehrer verlangt) schreibe ich nun ins Gästebuch. Nein - im Ernst, eure Show war echt super! Habe den gestrigen Abend im "weissen Wind" sehr genossen. Kann man allen nur weiter empfehlen... Hoffe, dass ihr bald ein fester Bestandteil in der Schweizer und internationalen Bühnenszene sein werdet. Lieber Gruess, Andi aus ehemals Villachern

 

René Beck

Sun, 18 April 2010 15:43:19 +0000

Hallo zäme Das war ein toller und unterhaltungsreicher Anlass in Oberrohrdorf. Kann ich nur weiterempfehlen. Gruss René

 

Sandra & Felix

Sun, 11 April 2010 09:13:10 +0000

hallo zusammen wir durften eure beziehungskiste gestern in muri besuchen & es war einfach super! vorallem die pointen wo man doch sich selber etwas wiederentdeckte. macht weiter so!! liebe grüsse aus tägerig

 

Ueli & Anita

Tue, 16 March 2010 20:07:44 +0000

Supper, professioneller Auftritt! Wir habe uns köstlich amüsiert und finden die Pointen so richtig aus dem Leben gegriffen. Mit ruhigen Gewissen können wir euch auch in unserem Kollegenkreis weiterempfehlen. Für die Zukunft wünschen wir euch viel Erfolg und hoffen ihr werdet noch einige Jahre der Kabarettszene erhalten bleiben. LG Ueli&Anita

 

Senn Ruth

Mon, 15 March 2010 20:06:35 +0000

Ihr habt eiht professionel gespielt! Gratuliere! Wir, meine Freundin, deren freund und ich, haben viel gelacht. Ihr habt viel Ideenreichtum hineingebracht und auch Ausdauer gezeigt. Zum Glück trifft nicht immer alles zu, sonst wäre es schon ein wenig krass! ; ) Alles Gute! R. Senn

 

b.und s. amsler

Sun, 14 March 2010 10:57:31 +0000

danke velmol euisne coole nochbere für d'iladig, isch super guet gsi! wenn sechs ergeth kömmemer mehr secher nomol cho luege!send au flissig am witer empfäle!d'raelität begägnet eim immer weder i verschdnige scene uf humorvolli art und trefft is schwarze! mached witer so !! grüessli benny und susanne

 

Susanna Eichenberger

Sun, 14 March 2010 08:48:41 +0000

Liebe Linda, lieber Raphael Ich habe den Auftrag, als freie Journalistin für den GA über euer Gastspiel im Salzhaus Brugg zu berichten. Doch bevor ich den fantastischen Abend nochmals Revue passieren lasse, muss ich euch ein dickes Kompliment machen. Euer gepflegter Humor und das professionelle Auftreten sprechen mich an und machen Lust auf mehr. Ich bin überzeugt, dass wir euch bald nicht mehr in so kleinem Rahmen sehen werden. Eigentlich schade ;-). Bevor ich mich an die Arbeit mache, verlinke ich "Klischee" mit meiner gut besuchten Webseite und hoffe, dass ich damit einen kleinen Beitrag an eine erfolgreiche Kabarett-Zukunft leisten kann. Herzlich, Susanna

 

Ciril

Sun, 14 March 2010 01:45:32 +0000

Hey ehr beide Dasch en super Uuftritt gsii em Salzhuus z'Brugg! Fend euches Stöck emmer weder endgeil Wönsche e schöne Woche ond bes bald. Liebe Gruess Ciril

 

Hauptlin Verena

Sun, 28 February 2010 15:28:08 +0000

Hallo zäme es grosses kompliment, mer händ is beschtens unterhalte geschter obig ond ich freue mi uf de 30. juni, wenn i en teil nomol töf gseh. i glaub, wenn's eu rächt isch, dass de obig au i de aula stattfendet. mer bliibed i verbindig. liebi grüess verena

                 

Turmhuus

Mon, 22 February 2010 06:51:15 +0000

Auftritt 20. 2. 10, Turmhuus Fällanden Ihr Auftritt war frisch, keck, pfiffig und inhaltlich einmal anders als üblicher Geburtstagshumor. Ich habe mich amüsiert und ihre Spontaneitäts- und Improvisationskünste genossen. Meines Erachtens dürfte die akustische Unterstützung/Musik etwas zurückgefahren werden, so dass Ihre vokalen Qualitäten noch besser zu Tragen kommen und die Verständlichkeit erhöht würden. Vielleicht lag es auch am besonders schwierigen Raum oder der Platzierung der Lautsprecher.

Herzlich Dank für Ihren kultivierten, intelligenten Humor! Peter Sicher

                 

Laura

Sun, 14 February 2010 13:25:24 +0000

Ich kanns kaum erwarten, bis es wieder losgeht bzw. bis ihr wieder loslegt und ich mich von euch in die Klischee-Welt entführen lassen darf. Noch Tage nach euren Vorstellungen komme ich in gewissen Situationen ins Schmunzeln...erschreckend und erheiternd zugleich, in wie vielen Klischees man sich wiedererkennen kann und schon fast erleuchtend wie man dann über sich selbst lachen kann Humor wie er sein sollte, ihr seid einfach genial!

 

Ciril

Tue, 2 February 2010 20:47:01 +0000

Sali ehr beide Do mäld mi weder mol Ich gsehne, euchi Homepage werd emmer chlii verbessered wos goht... grad so wie euches Stöck Beziehungskiste Wien ich gseh, send au em 2010 uuftritt e minere nöchi... mues grad luege öb i weder mol cha cho. Er wössed jo ich be sonen Judo-Freak. Ich ha drum jetzt e eigini Homepage http://www.ciril-grossklaus.ch Ich nem ah ehr händ nüt degäge dass i euchi Siite be minere onder Verweise aagäh han ich wörd mech au riisig freue wänn er mol be mer chönnted inegügsle ond evt. es chliises feedback e mim gäschtebuech wörded mache Hoffe ich gseh euch bald weder mol - uf dä Bühni oder au susch emol. Liebe Gruess Euche Fan

 

Garcia

Sat, 21 November 2009 23:26:21 +0000

Hoi zäme, euer Auftritt in Lenzburg war super. Beste Unterhaltung, gutes Timing, neue Nummern. Es macht immer wieder Spass mit euch zusammen zu arbeiten. Der grosse Durchbruch steht vor der Türe, bestimmt. Ah, ja... die Kollegen vom Filmclub waren allesamt begeistert. Euer Kameramann: Javi

 

Geneviève

Sun, 8 November 2009 12:59:25 +0000

Hey Raffi Isch ja scho schaad, dass ich nümm i de Gägend bi zum Eu emol cho z'luege! Würd i ächt gern emal! Aso wenn ich so ad Bez zrugg däncke... hmmm, ich hätti damals jo nie dänckt, das Du mol so öppis machsch! I finds super! Viel Erfolg witerhin und Grüessli vom Gänfersee! Geneviève

 

cornelia

Sun, 25 October 2009 19:52:44 +0000

super gsi euche Uftritt gester! I freu mi scho ufe nächst Alass mit euch

 

adrian

Sun, 25 October 2009 15:07:09 +0000

es grosses bravo zum super uftritt vo gester abig! und viel erfolg bi de witere shows!

 

s`Oldani`s

Sun, 25 October 2009 15:07:52 +0000

Ihr habe gestern bei der Aufführung einmal mehr brilliert! Herzliche Gratulation!!!!!!

 

Fabienne & Lisa

Tue, 13 October 2009 17:05:09 +0000

Guten Tag Herr Oldani Wir sind es Fabienne und Lisa aus ihrer Ex-Klasse Das neue Video ist mega TOLL!!!!! Wir wünschen ihnen viel Glück und viel Spass in der neuen Klasse!!! Noch nen Gruss von Valbona und Milena...... Mlg und bis bald in der Schule Fabienne und Lisa

 

lena

Tue, 13 October 2009 11:59:10 +0000

liebe linda.ich wünsche euch so viel erfolg für die tourné. ich freue mich auf 'den' abend wo ich auch dabei sein kann. schreiend und weinend werd ich da sitzen vor berührung dich endlich wieder mal auf der bühne zu sehen.

 

jonny, www.cabaret-divertimento.ch

Mon, 12 October 2009 13:11:45 +0000

hei hei ihr zwei. üchi page isch sack geil gmacht. macht niidisch. bravo..... händs guet! de jonny

 

Stefanie Brunschwiler

Sun, 4 October 2009 22:09:03 +0000

hey linda und raphael eui homepage gseht super us und isch sehr asprechend. rosa und blau...halt ebe klischee-mässig. und d filmli sind de hammer. au d musig passt herrlich dezue! freu mi, bis ich eu mal uf de bühni chan erlebe...

liebi grüessli us rapperswil, steffi

 

Claudia

Thu, 1 October 2009 10:22:34 +0000

Hallo Linda Hät mich gfroit Dich dörfe z'kennelerne und oii Homepage gluschtet mi uf en Uftritt vo oi! Ich hoffe ich schaffs! Viellicht bis gli wieder mal amene Match!?!

Liebs Grüessli, Claudia

 

Simon Bühler

Fri, 18 September 2009 18:01:22 +0000

Hey Klischee! Ihr sind würklich zwoi Luschtigi und hend wie ich gseh underdesse recht Gas geh. Han Euch adr Prömiere in Bade gseh und wirde das Jahr sicher au wieder anen Uffüehrig cho. Echt sälte SONES THEATER mitterlebt, er sind EIFACH GEIL!!

 

Gian Caruso

Mon, 14 September 2009 15:54:31 +0000

Mega kuul!!! ;) bin gespannt!! Gruss Gian

 

Lisa

Tue, 8 September 2009 13:23:34 +0000

Hey Klischee ..ihr kennt mich nicht, bin aus Zufall auf eurer Website gelandet und finde sie einfach genial! Muss euch UNBEDINGT im Käfigturm gucken kommen. Ich liebe kreative mutige junge Leute, die ihr eigenes Ding auf die Beine stellen! Also bis bald, cheers lisa

 

Petra

Sun, 6 September 2009 13:23:09 +0000

Hei ihr zwei, ich freue mich hammermässig auf euren Auftritt in Lenzburg! Coole Videos auf eurer Page! Macht weiter so! Herzlich Petra

 

Conny

Wed, 26 August 2009 17:56:53 +0000

Liebes Duo Klischee, vielen herzlichen Dank für euren supermegatollen, lustigen und unterhaltsamen Auftritt letzten Samstag an der Hochzeit meines Brueders! Das Brautpaar und die Gäste waren allesamt begeistert! Ich werde euch jederzeit weiterempfehlen! Weiterhin viel Erfolg wünscht euch Conny

 

alex

Mon, 24 August 2009 03:47:12 +0000

hey wirklich klasse seite, weiter so..))

 

Mirjam Fürholz

Sun, 12 July 2009 22:20:31 +0000

Min liebe Schatz! Ech chan me jo fascht ned usdrücke wie stolz ech eigentlech uf dech ben! Die Homepage esch eifach superhammermässigmegaultrahennegei l!! Do hend er euch aber echt driigleit und wieni xehne met vell, vell herzbluet und... scheisse es het sech soöppis vo glohnt..laufe ab morn grad echli meteme hohle Chrüz dur d Gegend, schliesslech bisch jo du mini absolut unschlagbari Lieblingsblondine und weni xehne was die so uf em Chaschte het..Schatz i love you und ech freue mech uf meh vo euch! dis Mirj

 

Natascha

Thu, 25 June 2009 15:01:34 +0000

Heii ihr zweii liebe wünsch eu schöni ferie nd miin briefkaste wartet uf ä charte biiis bald! do wär na mini adresse: Natascha Keller Rosenbergstr. 5a 8586 Riedt/ Erlen TG wüüürd mi freuue mached guet!

 

Eli

Mon, 22 June 2009 00:44:20 +0000

Hoi Linda, öii Homepage isch würklech mega kuul. Hesch auso nid übertribe (o: Bi ja im Novämber wider zrüg ir Schwiz, Käfigturm wär ja sozsäge ume Egge bi mir. Wott uf jede Fau unbedingt mau cho luege! Ganz liebi Grüess Eli (Rhodos)

 

Laura

Wed, 17 June 2009 23:42:43 +0000

isch auso hammermässig worde eui page! i freuemi scho mi im herbscht wider vo euem programm lah i bann ds zieh...d trailer heimer grad wider ds wasser lah im muh zäme loufe isch so ä herrlech churzwilige abe xi i eure rasante u kunschtvoue klischee-wäut, da touchemr geng gärn wider ih! rock on klischee!

 

steffi

Thu, 28 May 2009 18:04:08 +0000

hey klischee! froi mi uf de herbscht und euchi uftritt! wiiter so! steffi

 

Leta

Fri, 15 May 2009 08:24:19 +0000

Hey hey Isch echt geil worde!=) Haut rein! Lg Leta

 

deubelbeiss junior

Thu, 14 May 2009 20:36:51 +0000

guet gmacht... witer gas geh uf de bühni! chume widermal ga luege... ebe usgang staht den aumal uf em programm tschüsstschautschöne us bäretswil

 

andrea

Thu, 14 May 2009 20:00:09 +0000

Hoi Hoi Au vo mer es riesigs Komplimänt ah Euch.. Liebs Grüessli Andy

 

Tanja

Thu, 14 May 2009 19:31:29 +0000

Hei Lindi, euchi Site isch de absoluti ober hammer!!!! Es gseht richtig professionell us. Han jetzt grad euchi Filmli gluegt und wet jetzt am liebschte grad s'ganze Programm gseh!! Ihr möchet das super!! Bin so stolz uf dich schatzli!! Bis Bald! Dicke Kuss

 

Jasmin

Mon, 11 May 2009 12:47:59 +0000

Hey mini liebschte Klischee's Fantastischi Siite, fantastischs Programm, und i freu mi ez scho uf euche negst Uftritt. Grossi Umarmig und vil vil Erfolg witerhin. Jasmin

 

Mung

Mon, 11 May 2009 12:20:23 +0000

Schätzi, die Homepage isch de absoluti Hammer!!!Ha so Träne glacht, wi bi eusem Filmli Super gmacht, i wünsch euch nur z bescht und freu mi uf di nöchscht Uffüehrig. Riese Umarmig freu mi uf de Fritig

 

iwan

Wed, 6 May 2009 15:30:09 +0000

hei madame und natürli au monsieur als din neue metbewohner han ich natürli au rasch möse go luege wie die neu homepage usgseht - super! und das sägi ned nume welli au im nögschte stück en erwähnig möcht... be gspannt wies witer got. alles gueti. und à plus

 

Steve

Wed, 6 May 2009 14:18:28 +0000

Oh-hooo.. ..wirklich professionell und schön! Auch die Trailers, einfach meisterlich! Gratulation! Weiter viel Kraft die Dinge vorwaerts zu treiben und ganz viel Glueck! Ihr habt es definitiv verdient! Gruss, bye, Steve

 

beth+jacques

Mon, 4 May 2009 23:20:03 +0000

Macht weiter so, wir wünschen euch viel Erfolg!

 

Brigid

Sun, 3 May 2009 23:20:32 +0000

guguuuseli ein herzlich "juchhuuuu" aus luzern und immer schön einsingen: briibibibebebebabababobobobubububü bübüüüü...... hoffentlich schaff' ich es mal an eine eurer shows! bis dahin liebste grüsse und grösste knuddels euch 2en! Brigid

 

Schnusensen

Sat, 2 May 2009 23:24:18 +0000

Gott, Maria und Balthasar, juhubile! wunderbar gmacht diä neu Homepage. guäti Navigation und überus passends Layout. Gratulationation! Biene und Stephan

 

Natascha

Fri, 1 May 2009 19:16:22 +0000

Heii ihr zweii! Gratuliere zur neue Hompage!! isch echt super worde! wünsch eu wiiterhin viiel erfolg nd bis baald emol. machets guud. Grüüüesli

 

D`Mueter und de Vater

Fri, 1 May 2009 18:50:11 +0000

Herzliche Gratulation zu eurer neuen HOMEPAGE!!!! Super guter Auftritt. Wir freuen uns auf die nächsten Vorstellungen und wünschen von Herzen weiter grandiosen Erfolg

 

Stephanie O

Fri, 1 May 2009 18:29:49 +0000

Woooow! Megakuul! Kompakt, übersichtlich und ansprechend...ganz nach meinem Geschmack - Herzlichen Glückwunsch zur neuen Webpage! Ich freu mich, bis ihr in die Bundeshauptstadt kommt... aber werde natürlich schon bei den vorherigen Auftritten dabeisein. Ui ich freu mich!

 

Cornelia

Fri, 1 May 2009 16:07:31 +0000

Wow... Gratulation zur neuen Homepage, genial! Wünschen euch beiden viel Erfolg! Cornelia + Family

 

Matthias

Fri, 1 May 2009 10:09:03 +0000

Hey Respekt, professioneller Internetauftritt! Wie man es von euch auf der Bühne schon gewohnt ist! Gratulation

 

Mico

Tue, 31 March 2009 22:22:22 +0000

Hey Klischee Ich war im roten Turm in Baden und frage mich, wann geht es weiter? Ich habe mich an diesem Abend köstlich amüsiert, das Stück hat mich dann noch das ganze Wocheende begleitet. Man spürt, dass ihr mit ganzem Herzblut dabei seid! Keep going on und weiterhin viel Spass und Erfolg Mico

 

Elibeli

Mon, 9 March 2009 17:06:32 +0000

Hallo ihr zwei Han Euch na wöllä sägä euches Stück isch eifach genial!!...als zuäschauerin han ich mich köstlich amusiert..wükli mega lustig, und ir händ gspielt wie profis...vorallem die szene mit em drama drama drama het mir super gfalle..witer so! also wänn ich mal en verastaltig han werdet ir gad engagiert..... bravo! bravo! bravo!

 

AGneS

Thu, 5 March 2009 19:52:56 +0000

@ KLiSchEe: hA öIcH ZWöi aM saMScHtiG zBaDE im RoTE TuRM Gseh..... SisCH aLso GEniaL Gsi... Ha Mi KöSchtLecH aMüsIErt: MacHEt WiitEr sO!!! LieBS GrüessLI Us BärN AGneS

 

Alexandra Gonzalez

1 March 2009 17:31:11 +0000

Hey Linda Ich war gestern in eurer aufführung und ich fand sie wirklich der hammer. es ist unglaublich was ihr beide da auf die beine gestellt habt. ich finde es wirklich super. zudem muss ich sagen, dass ein paar szenen wie aus meinem leben herausgegriffen worden sind. scheint in dem fall so, als ob gewisse beziehungssachen kulturübergreifend sind. das schöne war, dass ich dann sogar über mich selbst lachen musste. auch dein kollege rafi macht das wirklich toll, kompliment an euch beide. ich werde auf jeden fall meinen bekannten die aufführung weiterempfehlen. schmutz Alex

 

Rosemarie und Sepp

Sun, 1 March 2009 14:36:10 +0000

Lieber Raphael und Bühnenpartnerin, wir haben gestern im Roten Turm einen vergnüglichen Abend verbracht. Wir gratulieren euch zwei zu diesem tollen Programm. Macht weiter so. Bestimmt wird man noch viel von euch sehen und hören. Uns hat es jedenfalls seht gut gefallen. Liebe Grüsse und ein baldiges Wiedersehen Rosemarie und Götti Sepp

 

Mäse

Sun, 1 March 2009 11:20:21 +0000

hey ihr zwei... war echt genial gestern in baden. hat riesen spass gemacht. und egal, ob man(n)s (oder fraus) zugeben will oder nicht: in eurem stück erkannt man sich doch des öfteren selbst!!! genial gemacht, weiter so!!! lg, ond vel spass im schnee (för die wo göi) mäse

 

Theres Degelo

Sun, 1 March 2009 07:21:55 +0000

Liebe Linda, lieber Raphael Herzliche Gratulation!! Ich hab mich gestern köstlich amüsiert. Allerdings finde ich es eine echte Frechheit, dass Ihr mein ganz privates Privatleben so schamlos auf der Bühne vor dem ganzen Saal offenlegt. Das kann ich Euch nicht verzeihen. Ich werde in der Region Basel kräftig die Werbetrommel rühren für Euch, das ist sicher. Falls Ihr einen newsletter oder sowas habt, wäre ich gerne auf der Liste, damit ich auf dem Laufenden bin, wo und wann ihr spielt. Liebe Grüsse Theres

 

Gian

Sun, 1 March 2009 02:01:53 +0000

HEY ZÄME! Herzliche Gratulation zu eurem Auftritt in Baden! Respect! Ich bin mir jetzt schon sicher, dass man von euch noch viel hören wird. Das habe ich übrigens vor vielen Jahren auch bei "Divertimento" prognostiziert. Ihr werdets genauso packen! Es ist Zeit, dass "Ursus&Nadeschkin" einem neuen Pärchen Platz machen. Ich freue mich, dass wir uns weiterhin gegenseitig supporten können! Mit besten Grüssen - euer Gian

 

Steve

Fri, 27 February 2009 11:58:31 +0000

Ciaaoooo Klischee !! Nach einer kurzen Kuenstlerpause hat euch das Publikum wieder! Ich wuensche Euch wieder alles Gute, dass die Aufnahmen klappen, ihr euren Gesang und die vielen Lacher in den Kasten kriegt und natuerlich allen viel Spass und gute Lachmuskeln.. Leider wieder von etwas weit weg, dafuer aber umso mehr, toi toi toi und lasst es krachen, Steve

 

g. & e. baumgartner

Fri, 21 November 2008 09:13:07 +0000

hallo er zwei nachdäm er bi euis im golfclub z rickebach ufträtet send ,send mer mega gwonderig gsi of eues programm. es esch wörkli haaaaaammmmmmmmeeeeeeer!!!!!!!!! gsi,mer händ euis köschtlich amüsiert. machet witer eso ond mer wönschet eui alles gueti för d`zuekonft. gruess gaby & erwin

 

Daniel Brägger

Wed, 19 November 2008 18:00:11 +0000

Sali Linda Ihr wart wirlich super. Es hat sich absolut ausbezahlt. Das Kabare war sehr unterhaltsam. Ich wünscher dir und deinem Bühnenpartner alles gute und hoffe das ich dich wieder an einem von unseren Kirchenkonzerten an diesem Wocheende sehen werde!

 

d`Johanna

Mon, 17 November 2008 18:33:21 +0000

Am 15. 11. in Villnachern. Es war einfach fantastisch! Und ihr habt das Beziehungsleben so exakt auf den Punkt gebracht. Linda, du bist einzigartig, ich gratuliere und wünsche euch zwei viele weitere tolle Auftritte und stets alles Liebe alles Gute. Johanna

 

Laura

Mon, 17 November 2008 13:08:29 +0000

Hey Klischee-clique Zum Glück heiter no ä Zuesatzvorstellig gäh, hätt definitiv öppis verpasst ohni, isch ä herrlech amüsante u rasante Abe xi...beschti Unterhautig zmitzt usem Läbe griffe und immer schön ufd gürtulinie zilet ohni vulgär ds wärde...BRAVO hoffe scho fasch ufne chliini Tournee, ds Bärn hätts ja es paar super Locations Liebi Grüessli Laura

 

Caro

Sun, 16 November 2008 15:02:19 +0000

Hey ehr 2! Es esch eifach nome geil gsi euches programm.. ich wörd sehr gern weder cho luege, und es paar fründe metschleppe - das muessmer gseh ha be voll begeischteret und ha scho lang nöm so vell e so churzer ziit glachet. Danke!

 

Börnie Flück

Sat, 15 November 2008 23:09:30 +0000

Hallo Zäme, ehrlich gesagt war ich skeptisch weil Programme die darauf hinweisen das sie toll seien (wegen grosser Nachfrage) mir meist nicht gefallen... auch das Thema finde ich "gefährlich" weil Klischees sich oft verdammt nahe an der Gürtellinie bewegen. ABER ihr habt diese Klippe bravourös umschifft! Ich bin begeistert und möchte euch ermutigen die zwei, drei "Ausrutscher" unter die Gürtellinie rauszuschmeissen. Ihr habt es nicht nötig solche, leider in der Regel sicheren, Lacher zu holen. Der Drive und die Dichte und eure Authentizität hat mir sehr gefallen!! Ich wünsche euch alles gute Börnie, Villnachern

 

Fin

Fri, 7 November 2008 18:00:09 +0000

Hey Ihr beiden. Eure Vorstellung war wirklich so der Hammer. Ich habe mich gekringelt vor Lachen. Ihr habt das beide so super gemacht, in jeder Szene war Eure 100 prozentige Begeisterung für das Schauspiel zu sehen. Ich wünsche Euch beiden nur das allerbeste für die Zukunft, "keep on rockin" Liebe Grüsse Fin

 

S. und I. Herzog

Tue, 4 November 2008 12:34:43 +0000

Hallo Zäme Ganz en liebe Dank für t'Iladig. Mir händ is sehr drüber gfreut. Es isch en unvergässliche Obig gsi - Euches Programm isch so naturnah, dass es sehr zom Nachedänke aregt! Mached witer so; mer send gschpannt, was t'Zuekunft bringt. Stephan und Irène

 

Stephanie

Mon, 3 November 2008 14:48:29 +0000

Liebe Miss Pink und lieber Bruce I need a hero!...mit siebzehn, da sagte ich still, ich will...ein Tag wie jeeeder....ich krieg eure Ohrwürmer seit Freitag nicht mehr aus dem Kopf und bin einfach begeistert von eurem Talent! Musik, Theater, Tanz und Komik und das in einer hinreissenden Mischung! Es war suuuper! Geniesst euren ersten Erfolg und macht weiter so! Herzlich eure Stephanie

 

Jasmin

Mon, 3 November 2008 09:37:29 +0000

Hallo mini Liebste, ich bin immer no im Klischee-Fläsh. ehr sind sooo unglaublich witzig, professionel, knackig,sprützig und quiitschig gsi. i ha so vo Härze chöne lache, ha Hüehnerhuut gha und dänke immer no ständig a de oobe. Wiiter soo Lindi und Raphi. i be z Villnachere bestimmt weder debii

 

M. und M. Guldimann

Mon, 3 November 2008 09:11:33 +0000

Hallo Zusammen Herzliche Gratulation zu Eurem unterhaltsamen praxisnahen Programm. Margrit und ich haben uns sehr gut unterhalten. Wir wünschen Euch eine erfolgreiche Karriere und viel Durchhaltewillen. Liebe Grüsse von Margrit und Markus Guldimann Macht weiter so !!!!!

 

Yves

Mon, 3 November 2008 00:19:19 +0000

Ich war am Freitag im Roten Turm. Ganz grosse Klasse, was ihr da auf die Bühne gebracht habt! Umwerfend charmant, pointen- und temporeich! Man wird bestimmt noch von euch hören. Herzlich

 

Pascal Wernli

Sun, 2 November 2008 22:15:52 +0000

Congratulations ehr zwöi zu dere professionelle, abgeklärte, gekonnte und eifach extrem witzig Show!!! Ich wünsch euch no hunderti wiiteri Uftritt, mached eifach witer eso!!

 

Manuel Burkart, www.cabaret-divertimento.ch

Sun, 2 November 2008 21:45:10 +0000

Hola Raphi, Hola Linda Nomal Tuusig Dank für euri Show gester. Ich han mich bestens unterhalte gfühlt! Big Respect, was ihr da leischtet! I däm Sinn, alli da usse wo gern lached, Musig und Gsang ghöred und über sich sälber und ihri Partnerschaft chönd lache, gönd diä beidä go luegä! Peace, Löv änd Häppybett Manu

 

Natascha Keller

Sun, 2 November 2008 20:18:39 +0000

Heii ihr 2i. Eue Uftriit ish eifach nur geiiL gsi! Hends echt meega guuuet gmacht! s Programm ish meega wiitzig! Machets guud nd biis bald. Hoff chan am 15te au choo grüessli Natascha

 

Petra & Thomas Nelke

Sat, 1 November 2008 00:38:44 +0000

Hallo Raphi und natürlich auch deine reizende Partnerin Caveman kann einpacken!!! Euer Programm ist Klasse, das Thema ist ja immer spannend und voller Spannungen. Eure Mischung, die feinen Nuancen, der Witz und die immer passenden Musiktitel grandios. Wir wurden super unterhalten und haben uns köstlich amüsiert. Nach diesem Superstart wünschen wir euch viel Glück und viele weitere ausverkaufte Vorstellungen! Petra und Thomas

 

Din Brüeder

Thu, 30 October 2008 20:49:03 +0000

Hey Linda, mini bescht! Es isch so schad cha i morn ned derbi si, aber i weiss, ehr und euches aaspruchsvolle Programm - finfühlig, zackig und witzig - wird euches Publikum begeistere und erschtklassig unterhalte! Ein Zuesatzvorstellig wird niemols länge und i schreie jetzt scho nach "Zugabe"!! ..vellecht längets de au mer emol mech vo euchem Gsang und Humor z'bezaubere loh. I wünsches mehr, und euch en super Start! Hopp Klischee!!

 

thomas walde

Wed, 29 October 2008 13:54:21 +0000

hello raphi so jetzt, per zufall über eine werbung auf dich gestossen (http://www.sprg.ch/index.php?nwsTypeID =399) ...hey prima, was du da am start hast! viel erfolg und gruss de thomas walde

 

flavio oldani

Sun, 26 October 2008 17:10:56 +0000

hallo raphael, hallo linda De papi und s mami freued sich riisig uf euchi prömiere vom nächschte friitig. vom grosspapi han ich ghört, dass euchi hauptprob scho mega guet xsi sig und ihr jetzt scho als gheimtip ghandlet werdet. liebe gruess vo euchem chlinschte fän, flavio

 

De Techniker

Mon, 20 October 2008 21:32:23 +0000

Hei Biene F aus Z Was söll de Fies kommentar über d Techniker... tztztzzz. voll fies Au be eus cha ned emmer alles perfekt lauft Liebs Grüessli

 

Julius

Wed, 24 September 2008 23:14:55 +0000

Hey ciao! Raphi: I han Space Dream secher drüü mol gseh aber mög mich chum no dra erinnere... weiss nor no dass so selbrigi Type met Rollerblades omegspeedet send ond s'Lied "Look to the stars" oder wies heisst hani mega toll gfonde. Sosch... kei Ahnig meh, be halt no en chliine Goof gsii^^ Linda: Beschte Dank för dini nätt Iiladig zo euchem Stöck, ich hasi hött becho. Ich glaub - O Wunder - ich han sogar Zyt. A dim Geburi beni leider ned e dä Schwyz. Ich wönsch der denn secher alles Gueti us Azerbaijan, au wänn i vo det keis SMS schriibe chan. Liebs Grüessli ond bes bald!

 

Steffi Lindegger

Mon, 15 September 2008 22:13:57 +0000

Sali Linda mini süessi Be auso go lüegele wie am Telefon abgmacht ond fende üchi Page sehr aasprächend. Es gloschtet eim grad Euch cho luege. Has ide Agända vorgmerkt. Freu mi! Bi gschpannt dech mol inre andere Rolle uf dä Bühni zgseh. Als Julia besch dä Hammer gsi. Ich vermess di haut scho chli... Geb du doch mol e paar Date per Mail dure förnes Träffe in Aarau oder Züri. Chasch jo en Doodle mache. Wänd luege öb mer zwee beschäftigte Crazywiiber es Ziitfänschter finde. Ich schaffe au scho am nögschte Freiliechttheaterprojekt 08.2009 Jo es muen emmer öppis go. Da fägt. Liebi Grüess vo de andere ehem. Julia

 

Biene F

Thu, 11 September 2008 13:55:03 +0000

Hei besti Mitbewohnerin, hola Enrique Iglesias Ihr sind super, druck eu fest de Dumme und freu mi im Rote Turm im Publikum zsitze (dasmal ohni de Sound-Technik-Stress, phu) Bussis

 

Moni Schmid

Tue, 9 September 2008 21:41:33 +0000

Hallo Raphi, hallo Linda Ächt cooli Homepage, mega wirklich!!! Das het mich ja grad gluschtig gmacht, obschon ich mich scho mängisch fascht z'totglachet ha wäg em Raphi. Toi, foi, foi, machets guet...! Grüessli und Küssli us Häggligä, Moni

 

Tobi Ernst

Sun, 7 September 2008 09:54:52 +0000

huhuu ich leischte au grad mol n'biitrag zo euchem projekt ond schriibe do e euches gäschtebuech=) mached wiiter so!

 

Päsci

Sat, 23 August 2008 15:18:28 +0000

heiii ächt glunge die Page gfallt mer Wör mi mega freue met euch chöne zämezschaffe Liebs grüessli Päsci

 

Nadja Wigger

Wed, 30 July 2008 12:57:20 +0000

Sali Linda He wow das send jo News - fende das e hammer sach und es freut mi wälz dass du somit din Traum chasch usläbe i ben jo gspannt und hoffe dass ich au eim vo dene date dich life chan erläbe :O) Vell Spass und Erfolg wünsch ich Euch! :o)

 

Jasmin Setz

Tue, 29 July 2008 14:11:01 +0000

sali Lindi-Schatzli. Hammerlessigi homepage hender. be ächt begeisteret!!! freu mi euches "baby" endi oktober live uf de bühni z gseh. Dicke Kuss, Rhino

 

Mirjam Susta

Tue, 29 July 2008 09:48:46 +0000

Hey mini Liebi! Ich chas ned erwarte euch uf de Bühni z'gseh!! Freu mi jetzt scho riesig uf das Spektakel! :o) Wirde ganz hibbelig mit eusne Mädels im Publikum sitze und dir Dume drucke...Be ganz stolz uf dich und wirde kräftig Wärbig mache für euch! Bisch di Bescht!! Friends forever! Mung

 

Lena Hilfiker

Tue, 10 June 2008 14:52:49 +0000

soo...aso jez schaffis au no ;) hoi lindi ich bin geschter mit dir ide kuchi ghocket und ha während em erdbeeri ässe und öber fuessball tix z rede de link a oichere wand gseh...und den hani doch grad emol müesse go luege was das isch. ich findes u kuul und wörd dich gern mol gseh, am beschte mol mit de sabrina. ich wönsch dir no en gueti wuche und auf baldiges wiedersehen... liebi grüess lena (sabrina schwösterli :-P)

 

Raphael

Wed, 4 June 2008 12:15:04 +0000

Hey Raaafffi ;) Findi e cooli sach, was ihr da mached gisch den mal dini Date dure wend ide nächi en Uftritt hesch, chume gern mal go luege... ;)

 

Urs Schmidli

Tue, 3 June 2008 22:37:19 +0000

Hallo Raffi und Partnerin! Ganz tolle Sache, die ihr da anzettelt. Zwei Fliegen auf einen Streichn, wäre mein Vorschlag. Publiziere doch ein oder zwei Daten für Ex-Spacers, dann könnten wir dein Programm geniessen und leichzeitig gein paar Spacers wieder Mal treffen. Kein Rabatt auf die Tickets, einfach eine gute Gelegenheit für ein Wiedersehen! Ich wünsche euch alles, alles Gute, viel Erfolg und Zufriedenheit Urs

 

Harry

Tue, 3 June 2008 12:02:38 +0000

Hoi zäme Habs immer gewusst, dass hinter oder in oder unter Raphi ein komisches Talent steckt. Endlich kann er mal zeigen, dass er auch mit dem Mundwerk mobil sein kann und nicht auf die Skates angewiesen ist. Ich drücke Euch die Daumen und freue mich darauf, Euch mal zu sehen. Und wer weiss: Vielleicht ja mal in der City Halle an einem Event… Look to the Klischees Harry

 

Linda Roncato

Tue, 3 June 2008 11:29:59 +0000

hey ihr zwei! Cooli website und schön, dass ihr so öppis mached-han i gar nid gwüsst raphie viel erfolg und i chume sicher mal go luege.... liebs grüessli linda us em space

 

Caroline

Wed, 28 May 2008 08:18:45 +0000

hey ihr zwöi verrückte coole cheibe ;) ganz ganz en tolli homepage, het mega spass gmacht zum doreklicke. und i be jo soooo stolz, dass i bi de geburtstund (1. august) au ha döfe debii si und s'chnöpfli vo de musikalag drücke... so quasi de startschuss. i freu mi für euch und uf euch ;) liebschti grüess caroline

 

jonny fischer

Fri, 9 May 2008 15:50:10 +0000

hey klischeer! En geili page mit geile pics (sowohl per kamera, wie au per pinsel). freu mich scho, üch in äktschen dörfe z gseh! in löööf